    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak ksi?gujecie w KPiR op?aty i prowizje bankowe?
    Date: Mon, 06 Nov 2006 00:37:16 +0100

    Dnia 06-11-2006 o 00:13:35 <s...@o...pl> napisał(a):

    > Nie wiem, czy to ważne, ale nie znalazłem w rozporządzeniu o KPiR żadnego
    > zdania pozwalającego na sporzadzenie przez podatnika jakiegokolwiek
    > dokumentu,
    > niezależnie od nazwy, który wyszczególniałby poniesione opłaty.

    Powiem tak, nie miałem kontroli ale z tego co czytam i słucham
    to wychodzi mi że ropozrządzenie minister pisał w wannie(żeby lekko
    powiedzieć)
    i sporo kwiatków które nijak do realiów się mają tam zasiał.
    Przykłądowo - jakbyś zaksięgował różnice kursowe - tzn na czym?
    Nie ma jasno powiedziane więc się ludziska wyteżają i jeden robi tak a
    inny siak.

    Jest kilka wyroków które mówią że wadliwość dowodu księgowego nie
    przekreśla
    prawidłowości zaliczenia w koszt, więc i kontroler zapewne nie będzie
    specjalnie
    się czepiał czegoś co obronisz jak KUP na 100%(vide te zbiorcze dowody na
    prowizje bankowe)
    - chociaż mandat można pewnie dostać.

    pozdrawiam