    From: s...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak ksiĂŞgujecie w KPiR opÂłaty i prowizje bankowe?
    Date: 6 Nov 2006 11:55:22 +0100

    > I tak robię.

    > Przecież do takiego DW musiałbyś i tak mieć dowody pierwotne :)

    W inteligo mogę wybrać sobie, aby na porządzanym wydruku i w pliku PDF
    pojawiały się TYLKO prowizje i opłaty albo wszystkie transakcje lub tylko
    niektóre ich rodzaje (np. tylko przelewy lub tylko płatności) A teraz pytanie:

    1) Czy wystarcza zestawienie samych prowizji?
    2) A jesli nie, to czy wystarcza kompletny wyciąg?
    3) konieczne jest drukowanie wszystkich dowódów poniesienia 12 prowizji po 0,99?
    4) Czy muszę drukować każdą prowizję na odrębnym A4, czy mogę zrobić wydruk
    pomniejszony i na jednym dwustronnym A3 umieścić sobie 12 potwierdzeń (3 strony
    A4 a na każdej 4 potwierdzenia) oraz własne zestawienie tych transakcji do
    zaksięgowania jednym zapisem.

    pozdr
    Aleksander