    From: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Date: Wed, 8 Aug 2012 23:56:22 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 17:43:53 -0500, witek napisał(a):
    > to sie naucz, ze pracy sie nie rozpoczyna dopoki nie ma sie umowy.

    niestety teorię to ja znam ;) a w praktyce to od kiedy pracuję w różnych
    zawodach, w tym i budzetówce, ani razu nie miałem umowy przed dniem
    rozpoczęcia pracy. przez 13 lat doswiadczenia zyciowego nigdy nikomu nie
    udalo sie podpisac ze mna umowy zanim zaczalem prace (a pracowalem i jako
    nauczyciel w panstwowej szkole, i w duzej, medialnej firmie doradzającej
    miedzy innymi odnosnie podatkow).

    ale to offtopic :)

    > ale ciagle nie napisales: brutto czy po potraceniu zaliczki

    przelewa mi tyle, ile powiedzialem ze to wynosi netto. czyli teoretycznie
    potrącil zaliczki, ale wątpie by przelal je na konto US

    > a po co ci podpis na rachunku? wystawiles wyslales.

    nie wiem, myslalem ze rachunek musi zostac odeslany :) naprawde nie musi?
    to ja tu widze pewne pole do conajmniej trolowania firm ktorych nie lubie:
    moglbym wystawic im rachunki za wymyslone przeze mnie umowy

    > Problem w tym, ze zdaje sie nie wiesz komu masz ten rachunek wystawic.

    dane mam :)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl