eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód? › Re: jak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód?
  • Data: 2014-06-25 23:47:20
    Temat: Re: jak teraz (po 2014.04.01) opłaca się kupować samochód?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jun 2014, Piotrek wrote:

    > Ale to już Twój problem, że tak się (nie) dogadałeś z pracodawcą.

    Wersja "nie" chyba odpada, przynajmniej wg podatkowego p. widzenia.
    Ma być zwrot, "obupunktowo" zwolniony z podatku (pracodawca, bo
    zalicza go w koszty, a pracownik, bo ta kwota jest zwolniona).
    Tylko dogadanie się na brak zwrotu skutkuje podatkiem :>
    (podwójnym, bo pracownik musi zapłacić z opodatkowanych pieniędzy,
    zaś przedsiębiorca ma podatek od "nieodpłatnego świadczenia").

    > Ale my tu o prawie, a nie o sprawiedliwości ;-)

    Ba.

    pzdr, Gotfryd