    From: "strach" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak zwiększyć zaliczki na podatek dochodowy
    Date: Mon, 26 Apr 2010 23:29:12 +0200

    "Ranger" <n...@f...pl> wrote in message
    news:4bd56c06$1@news.home.net.pl...
    > Możesz mi powiedzieć co takiego bardzo absorbującego jest w odłożeniu
    > określonej kwoty co miesiąc na najprostszą nawet lokatę internetową w
    > banku? Zarabiasz kupę siana i chcesz, żeby jakakolwiek złotówka kurzyła
    > się na kontach skarbówki zamiast robić coś pożytecznego dla Ciebie?

    Nie chcę się rozwodzić bo już totalny OT, ale to kwestia kosztu
    alternatywnego czasu. Nie po każdą złotówkę się warto schylać, zamiast 10 zł
    miesięcznie więcej wolę nie musieć w ogóle o tym myśleć i dzięki temu zrobić
    coś co przyniesie więcej korzyści. Jednym to podejście pomaga, innym nie,
    ale warto spróbować i sprawdzić.