  • 1. Data: 2004-12-30 09:18:07
    Temat: jakie PKD
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam zaniesc upgrade do UM uzupelnienie wpisu do Ewidencji firm
    nie wiem jaki PKD wpisac. prowadze dg produkcja oprogramowania dla firm i
    projektowanie stron internetowych.
    jakie ? moze ktos pomoc ?

  • 2. Data: 2004-12-30 10:20:43
    Temat: Re: jakie PKD
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    www.stat.gov.pl

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 3. Data: 2004-12-30 11:02:11
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > www.stat.gov.pl

    patrzylem "oprogramowanie" i nie ma nic, a jest jakas wyszukiwarka online
    tych kodow ?

  • 4. Data: 2004-12-30 11:07:21
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Tommy wrote:
    > Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > patrzylem "oprogramowanie" i nie ma nic, a jest jakas wyszukiwarka
    > online tych kodow ?

    Len jestes i tyle!!!
    Sciagasz w .doc aktualne PKD naciskasz CTRL - F wpisujesz oprogramowanie i
    co widzisz?

    72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania

    Podklasa ta obejmuje:
    - rozbudowę, tworzenie, dostarczanie oraz dokumentację standardowego
    oprogramowania, bez uwzględniania specyficznych wymagań klientów.

    72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała

    Podklasa ta obejmuje:
    - analizowanie, projektowanie i programowanie systemów gotowych do użycia:
    - analizę systemową potrzeb i problemów użytkownika i doradzanie rozwiązań
    najkorzystniejszych z technicznego i ekonomicznego punktu widzenia,
    - rozbudowę, tworzenie, dostarczanie oraz dokumentację oprogramowania
    wykonanego na zlecenie określonego użytkownika,
    - pisanie programów na zlecenie użytkownika,
    - projektowanie stron internetowych.

    Podklasa ta nie obejmuje:
    - kopiowania gotowego oprogramowania, sklasyfikowanego w 22.33.Z,
    - konsultacji w dziedzinie oprogramowania związanych z doradztwem w zakresie
    sprzętu komputerowego, sklasyfikowanych w 72.10.Z.

    50zl sie nalezy na moje konto

    pozdrawiam
    BP

  • 5. Data: 2004-12-30 11:20:26
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Swoja droga pozno sie za to zabrales...

    mozesz wszystko wpisac i bedziesz mogl robic wszystko zwiazane z
    informatyka:
    72.1 Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego.
    72.2 Działalność w zakresie oprogramowania.
    72.3 Przetwarzanie danych.
    72.4 Działalność związana z bazami danych.
    72.5 Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących i sprzętu
    komputerowego.
    72.6 Działalność związana z informatyką, pozostała.

    Tak masz zalatwiony caly punkt 72. Informatyka, chyba ze wolisz zawezic.

    poczytaj objasnienia:

    BP

  • 6. Data: 2004-12-30 12:02:28
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Tak masz zalatwiony caly punkt 72. Informatyka
    We wniosku napisałem 72, a w UM kazali wpisać 5 znaków. No to wpisałem
    całą litanię z podręcznika, będą mogli wykazać się dużą ilością pracy.
    Darek

  • 7. Data: 2004-12-30 12:09:50
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    pisarz wrote:
    > We wniosku napisałem 72, a w UM kazali wpisać 5 znaków. No to wpisałem
    > całą litanię z podręcznika, będą mogli wykazać się dużą ilością pracy.
    > Darek

    No bo tak jest ze musi byc xx.x. Niekoniecznie xx.x.xx
    dlatego wypisalem wszystkie :) 72.1; 72.2 itd

    BP

  • 8. Data: 2004-12-30 12:17:16
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    pisarz wrote:

    > We wniosku napisałem 72, a w UM kazali wpisać 5 znaków.

    Bo zawezac treza, czyli sie trza rozpisac ;) Swoja droga ja jakis
    onlineowy generator pedeefow znalazlem i mi wygenerowal potem
    2-stronicowy wniosek ;)
    --
    *
    *|\ Pierwsza gwiazdka na niebie błyska,

  • 9. Data: 2004-12-30 12:39:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2004, Black Peter wrote:
    [...]
    >+ mozesz wszystko wpisac i bedziesz mogl robic wszystko

    ...ale wtedy UM pewnie uzna to za "zmianę wpisu" (a nie "aktualizację")
    i poprosi o kwitek "za 50 zł kasa jest za tamtymi drzwiami" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2004-12-30 12:50:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2004, pisarz wrote:

    >+ We wniosku napisałem 72, a w UM kazali wpisać 5 znaków.

    Ciekawe.
    "U mnie" powiedzieli że 72 wystarczy - tyle że wpisywałem
    o pozycję wiecej bo inaczej byłaby to "zmiana wpisu".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)