eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7 › Re: jakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7
    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jakie konsekwencje za niezłozenie w terminie dekl.VAT-7
    Date: Mon, 27 Jan 2003 16:48:15 +0100

    OLO <a...@g...net.pl> wrote:
    > Zgodnie z rozporządzeniem, do wyczerpania nakładu, jednak nie dłużej
    niż
    > do dnia 31 lipca 2003 r., może być stosowany wzór deklaracji dla
    podatku

    znowu jakis urzędniczyna musi się wykazać za co bierze pieniądze?
    Oby ich pogięło.Nowy wydatek na upgrade oprogramowania, jeśli będzie.A
    może całkiem nową wersję trzeba będzie kupić.
    To już przechodzi ludzkie pojęcie.Mam propozycję-po co składać
    deklaracje,wystarczy złożyć ewidencje Vat i niech sobie szukają danych
    które są im potrzebne. Kto za,a kto przeciw i dlaczego?
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet