  • 1. Data: 2002-06-17 18:40:34
    Temat: jakie termin obowiązuje US/
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Podatnik dostaje upoważnienie do kntroli jego działalności od US, w jakim
    terminie od tego czasu powinien dostać protokół z kontroli?
    Potem dostaje protokół i w ciągu 21 dni coś tam pisze do US i znowu pytanie
    w jakim terminie od wpynięcia do US wyjśnień do protokołu US powinien wydać
    decyzję?
    Byłabym wdzięczna również za podstawę prawną.
    K.

  • 2. Data: 2002-06-17 20:19:11
    Temat: Re: jakie termin obowiązuje US/
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aelare$hku$...@n...tpi.pl...
> [...]
    pytanie
    > w jakim terminie od wpynięcia do US wyjśnień do protokołu US powinien

    A tego niestety - tak dokładnie - Ordynacja nie określa.

    W skrajnych przypadkach możesz dostać decyzję po 2-3 latach:-(
    Ostatnio widziałam kilka takich...............

    Orka

  • 3. Data: 2002-06-18 09:31:14
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    > pytanie
    > wydać
    >
    > A tego niestety - tak dokładnie - Ordynacja nie określa.
    ======
    To znaczy, że US nie obowiązują żadne teminy w tym względzie?
    A jeżeli dla podatnika decyzja wiąże się z zapłatą podatku do US a US zwleka
    z decyzją 3 lata, to co się dzieje z odsetkami od wyliczonej w decyzji
    zaległości podatkowej, a co się dzieje jeżeli kontrola dotyczyła 1998r. a
    decyzja przychodzi w 2003 lub 2004 to co z przedawnieniem?
    K.

  • 4. Data: 2002-06-18 13:35:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002, Kamila wrote:
    [...]
> [...]
    >+ z decyzją 3 lata, to co się dzieje z odsetkami od wyliczonej w decyzji

    Gdzieś widziałem opis wyroku: płacić (odsetki).

    >+ zaległości podatkowej, a co się dzieje jeżeli kontrola dotyczyła 1998r. a
    >+ decyzja przychodzi w 2003 lub 2004 to co z przedawnieniem?

    Hm..

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-06-18 15:14:45
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    To wszystko jest w Ordynacji Podatkowej.

  • 6. Data: 2002-06-19 10:48:01
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Co wszystko? Jeżeli mógłbyś podać mi terminy o które pytam, bardzo będę
    wdzięczna. Ponieważ ja nie bardzo mogę to znaleźć je w OP>
    Pozdrawiam. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    K.