    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jeszcze DG a dzielo
    Date: Wed, 9 Oct 2002 14:35:18 +0200

    On 9 Oct 2002, Sebastian D-D wrote:
    [...]
    >+ No zamotalem, chodzilo mi ze powinna zostac zawarta umowa DG ,

    jasne :)

    >+ ktora w tym wypadku powinna miec forme umowy zlecenia.

    No, tu sprawa jest jak wiemy dyskusyjna :) - inaczej
    mówiąc sugerujesz że *w ogóle* miała to być umowa zlecenia
    (jestem skłonny się zgodzić).
    Ja miałem na myśli, że nie ma powodu żeby umowa DG
    miała taką samą formę co 'osobista' (tj. może być
    "o dzieło").
    Inna sprawa - to wałkowana już kwestia "inny pogląd
    kontrolerów VAT".... :( (zdarzało się że kontrola
    US VAT kwestionowała fakt że prowadzący DG prowadzi
    DG - *o ile* nie zatrudniał pracowników ani nie
    świadczył takich usług ludności). Rozumiem że tu
    tego problemu nie ma :) bo pytający "świadczy" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd