  • Data: 2008-11-16 15:15:35
    Temat: Re: jeszcze raz srodek trwaly
    Od: "wsm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Przecież tego body nie ujmujesz w kosztach.
    > Nigdy i wcale.
    [...]
    > Najwcześniej po pierwszym zmontowaniu tego fotoaparatu i sprawdzeniu
    > że działa (robi zdjęcia) można go wpisać do EST.
    > Wcześniej nie jest "zdatny".

    To jak lekko to skomplikuję.
    Od lat używam w DG aparaty analogowe z kilkoma obiektywami (wymiennymi,
    oczywiście). Teraz, zmuszony zmianą technologii, zakupuję body cyfrowe do
    tych obiektywów, w miejsce analogowego, które odkładam do lamusa. Body
    cyfrowe z obiektywem od body analogowego (dawno zamortyzowanym) stanowi
    użyteczną całość. I co teraz? Jak to sensownie rozliczyć?
    WSm