  • 1. Data: 2002-08-06 16:24:26
    Temat: karta 1A po 3 m-cach
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Zaopatruje sie u mnie m.in. Baltona, wystawiam jej faktury z 0%, jako
    sprzedaz eksportowa. Niestety karte 1A dostaje najwczesniej po 3 m-cach.
    Baltona twierdzi, ze wczesniej nie da rady. Jak wpisywalibyscie do rejestru
    sprzedazy te fv?

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-08-06 16:31:44
    Temat: Re: karta 1A po 3 m-cach
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    m-cach.
    > Baltona twierdzi, ze wczesniej nie da rady. Jak wpisywalibyscie do

    Normalnie tj. 22% skoro nie masz karty 3 (masz?)
    , a 1A po 3 m-cach.
    A kto jest na 1A w polu 2?
    To oryginał, czy jakaś n-kopia eksportera?

    CEZ

  • 3. Data: 2002-08-06 18:25:37
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > Normalnie tj. 22% skoro nie masz karty 3 (masz?)
    > , a 1A po 3 m-cach.

    tzn: od razu rejestrowalbys z 22% vat-em?

    > A kto jest na 1A w polu 2?

    Baltona

    > To oryginał, czy jakaś n-kopia eksportera?

    pytasz o karte 1A?

    Agnieszka

  • 4. Data: 2002-08-06 18:53:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > tzn: od razu rejestrowalbys z 22% vat-em?

    Czytaj dalej.

    > Baltona

    No to Ty raczej nie jesteś eksporterem :-))
    Dlaczego w ogóle wystawiasz z zerową stawką?
    Na jakiej podstawie?

    > pytasz o karte 1A?

    Tak. Po co Ci karta 1A jakiejś innej firmy??

    CEZ

  • 5. Data: 2002-08-06 20:02:06
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > No to Ty raczej nie jesteś eksporterem :-))
    > Dlaczego w ogóle wystawiasz z zerową stawką?
    > Na jakiej podstawie?

    Poniewaz Baltona twierdzi, ze od wszystkich kupuje z 0% stawka.

    oryginal

    Agnieszka

  • 6. Data: 2002-08-07 06:02:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Poniewaz Baltona twierdzi, ze od wszystkich kupuje z 0% stawka.

    Chętnie się dowiem dlaczego. Spytaj przy okazji.
    Być może stawka taka wynika z jakiegoś
    załącznika do rozporządzenia.
    I jeśli nie robisz odprawy tzn, że sprzedaż jest krajowa,
    to raczej powinna być podawana na fakturze podstawa
    zastosowania stawki niższej?

    > oryginal

    Czegoś nie rozumiem chyba.
    Do czego potrzebna Ci karta 1A
    (i do tego jeszcze oryginał), na której
    eksporterem jest kto inny?

    CEZ

  • 7. Data: 2002-08-07 06:21:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Kinga" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poniewaz Baltona twierdzi, ze od wszystkich kupuje z 0% stawka.

    No dobra poszukałem sobie.
    Coś tam można pokręcić :-))
    § 64 RMF.

    > oryginal

    Ale nadal nie wiem po co Ci ta karta 1A?
    W tym wypadku stawka jest bez
    dodatkowych wymogów.

    CEZ

  • 8. Data: 2002-08-07 08:52:16
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > No dobra poszukałem sobie.
    > Coś tam można pokręcić :-))
    > § 64 RMF.

    wielkie dzieki, uspokoilam sie!!

    > Ale nadal nie wiem po co Ci ta karta 1A?
    > W tym wypadku stawka jest bez
    > dodatkowych wymogów.

    Teraz to wiem dzieki Tobie. Jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam Agnieszka