    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: karta podatkowa + umowa o pracę?
    Date: Tue, 16 Sep 2008 18:33:02 +0200

    On Tue, 16 Sep 2008, Tanto wrote:

    > Witam, chciałbym zasięgnąć Waszej opinii.
    > Prowadzę działalność na zasadach Karty Podatkowej (usługi fotograficzne),
    > ostatnio dostałem propozycję od jednego ze swoich klientów na rozszerzenie
    > zakresu współpracy. Chodzi o dalszy etap opracowywania zdjęć które im
    > dostarczam - przygotowywanie prezentacji, map z zaznaczoną lokalizacją
    > różnych obiektów, itp.
    > Prowadzonej działalności nie chciał bym rozszerzać o te czynności ponieważ
    > nie uśmiecha mi się przechodzenie na 'księgę' i to że ten zakres usług,
    > przynajmniej na dzień dzisiejszy, był by niewielki.
> [...]

    Na pewno *samo* wystawianie f-r nie jest powodem "czepiania sie".
    Ale *wartość umowy* to już jak najbardziej.
    Weź groups.google, zapodaj mu zaawansowane szukanie, nazwę
    TEJ grupy i hasło "podmioty powiązane" (oraz odmianę, bo
    "podmiotów powiązanych" może już nie znaleźć).

    Może Cię to zmartwić :)

    pzdr, Gotfryd