  • 1. Data: 2003-04-24 20:49:28
    Temat: kominek wolnostojacy a ulga remontowa
    Od: "bolo" <b...@c...com.pl>

    Witam
    mam taki maly a pilny problem
    zastanawiam sie czy mozna odliczyc zakup kominka wolnostajacego tzw kozy,
    probowalem szukac w archiwum ale szczerze mowiac nie moge nic znalezc..w
    rozporzadzeniu tez nic jasno nie jest napisane
    sugeruje sie tym ze jest to urzadzenie grzewcze (tak brzmi rozporzadzenie)
    i podlaczone do kanalu wentylacyjnego/kominowego aha jest to w bloku w
    starym budownictwie,
    Z gory dziekuje
    Rafal

  • 2. Data: 2003-04-24 21:16:41
    Temat: Re: kominek wolnostojacy a ulga remontowa
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "bolo" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozporzadzenie)
    > i podlaczone do kanalu wentylacyjnego/kominowego aha jest to w bloku w

    Można.
    Załącznik nr 2, ust 2 pkt 5 rozporządzenia.
    I jeżeli jest to lokal mieszkalny i ta koza to jedyny sposób ogrzewania
    (należy do
    systemu grzewczego) a nie jakaś fanaberia
    [kurdebalans]

  • 3. Data: 2003-04-24 22:30:11
    Temat: Odp: kominek wolnostojacy a ulga remontowa
    Od: "bolo" <b...@c...com.pl>

    Użytkownik kurdebalans <k...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b89k73$7nf$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > (należy do
    > systemu grzewczego) a nie jakaś fanaberia

    a jezeli to nie jedyny sposob ogrzewania? np mam centralne ale zeby mniej
    placic to centralne dokrecam a koza sie dogrzewam?
    rafal

  • 4. Data: 2003-04-24 22:33:12
    Od: "bolo" <b...@c...com.pl>

> [...]
    > (należy do
    > systemu grzewczego) a nie jakaś fanaberia

    Hm a jezeli to nie jest jedyny sposob ogrzewania?
    jezeli jest np centralne ale ze wzgledow oszczednosciowych jest przykrecone
    a koza dogrzewa taniej?
    rafal

  • 5. Data: 2003-04-25 18:35:57
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

> [...]
    >
    > Hm a jezeli to nie jest jedyny sposob ogrzewania?
    > jezeli jest np centralne ale ze wzgledow oszczednosciowych jest

    No to nie. Chyba że ktoś czuje się na siłach przekonać do swoich racji
    inspektora
    kontroli skarbowej.
    [kurdebalans]