  • 11. Data: 2006-03-22 19:56:04
    Temat: Re: komputer - czy moge pracowac na prywatnym
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa>

    Dnia Wed, 22 Mar 2006 18:48:51 +0100, Marras napisał(a):

    > przy okazji zapytam jak mozna wciagnac "osobisty" komputer do EST ??
    > Moglby ktos podeslac jakis wzorzec/link, byloby bardzo milo.

    moglbym wyjasnic, gdyz mialem taki sam problem i sie troche pytalem i na
    tej grupie i na pewnym forum. powiedzi tylko czy masz fakture i jak dawno
    kupiony jest komputer.

    Bartłomiej

  • 12. Data: 2006-03-23 07:23:29
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Bartłomiej wrote:

    > moglbym wyjasnic, gdyz mialem taki sam problem i sie troche pytalem i na
    > tej grupie i na pewnym forum. powiedzi tylko czy masz fakture i jak dawno
    > kupiony jest komputer.
    Problem w tym ze faktury nie mam:(
    Komputer skladalem z roznych czesci zazwyczaj kupowanych na allegro.
    Myslalem aby go wycenic rowniez w oparciu o allegro - znajde podobny
    sprzet i wydrukuje oferte. W ten sposob mam "podkladke" dla US.

    Tylko nie wiem jak wciagnac go do EST.

  • 13. Data: 2006-03-23 09:31:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marras wrote:

> [...]
    > Myslalem aby go wycenic rowniez w oparciu o allegro - znajde podobny
    > sprzet i wydrukuje oferte. W ten sposob mam "podkladke" dla US.

    Czyli wycena wg cen z grudnia ubiegłego roku.

    > Tylko nie wiem jak wciagnac go do EST.

    Normalnia. Wpisać. Długopisem. Lub na komputerze. Zależy jak prowadzisz
    EŚT.

  • 14. Data: 2006-03-23 09:39:46
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > Normalnia. Wpisać. Długopisem. Lub na komputerze. Zależy jak prowadzisz
    > EŚT.

    czy moge wrzucic tak wyceniony sprzet w koszty?

  • 15. Data: 2006-03-23 11:11:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marras wrote:

    > czy moge wrzucic tak wyceniony sprzet w koszty?

    Możesz wrzucić amortyzację w koszty. Także wtedy gdy jest jednorazowa
    (czyli poniżej 3500). Acha: i bierzesz oczywiście ceny brutto.