  • Data: 2007-11-05 14:22:34
    Temat: Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mam nadzieje ze to był prywatna przesyłka!

    Ta o której piszę była prywatna.

    > Przesyłek do urzędów raczej nie należy nadawać kurierem. Poczta Polska ma
    > monopol na "przedsiębiorstwo zaufania publicznego", przynajmniej na razie.
    > Dokument pocztowy ze stemplem dziennym jest dowodem nadania, potwierdzenie
    > od kuriera zaledwie poszlaką.

    Ma to jakieś umocowanie w przepisach?
    InPost to nie kurier (przynajmniej nie tylko), a firma zajmująca się
    usługami pocztowymi, na dziś tylko takimi, których monopol nie został
    zastrzeżony dla PP.
    Ostatnio nawet tpsa przesyła InPostem faktury.

    > Kurier może być szybszy i tańszy ale robi się to na własną
    > odpowiedzialność.

    Dobrze wiedzieć, PIT-a InPostem też mi się już zdarzyło wysłać, jako że US
    nie krzyczy że nie doszedł, to chyba dostarczyli.
    Od czasów wpadki z tą przesyłką o której pisałem już z InPostu nie korzystam
    w ogóle.