    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekty w KPiR a interpretacja z US
    Date: Mon, 14 May 2007 22:17:20 +0200

    > Popraw KPiR w grudniu właściwego roku oraz skoryguj deklarację roczną,
    > najmniej papierów będzie... Co do zaliczaniatego w koszta bieżące to
    > byłbym
    > sceptyczny, bo po prostu US wyjaśnił Ci, że mogłeś sobie to uznać za KUP.
    > Natomiast nikt Ci wcześniej nie *zabronił* tego zaliczyć w KUP wtedy,
    > prawda?

    I jesli jesteś VATowcem i od tego kosztu mogłeś odliczyć VAT, to do kosztów
    idzie netto, VAT już właściwie przepadł (chyba ze faktury oryginalne się
    "zgubią" i wystapisz o duplikaty).

    Hmm, a możę się myle? Jeśli nie odliczyłem VAT we właściwych terminach to
    czy mogę go odliczyć poprzez dokonanie korekt odpowiednich deklaracji VAT?