  • 11. Data: 2007-08-22 10:22:32
    Temat: Re: koszta a produkt dołączany gratis (2)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Aug 2007, Cavallino wrote:

    > No to zapytałem czy to jest bukiet czy nie?
    > Bo jeśli jest, to próba sprzedaży INACZEJ niż jako bukiet może wpędzić
    > pytającego w kłopoty.

    Acha, to zrozumiałem (w końcu :)).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-08-25 21:29:14
    Od: kuba <k...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Sprzedając bukiet zapłaci 22% VAT...

    Owszem, sprzedając jako bukiet muszę dać 22% VAT na całość
    Podczas sprzedaży kwiatu i wstażki osobno VAT płacę tylko od ceny
    wstążki. Nawet kiedy drugą złotówkę plus 22% wezmę dodatkowo "usługę
    przywiązania wstążki do kwiatka" metoda rozdzielenia jest korzystniejsza.

    Moje pytanie wiec, które zdaje się umknęło podczas dyskusji: Czy urząd
    może mieć objekcje względem tego, za jaką cenę sprzedaje dany przedmiot?
    Konkretniej, czy moja cena sprzedaży może być mniejsza niż cena kupna?

    Pozdrawiam,
    Jakub