  • 1. Data: 2005-06-21 11:55:19
    Temat: kp i kw
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    nie wiem czy dobra grupe wybralem
    ale chodzi mi o schemat dzialania kasa przyjmie kasa wyda o co tutaj
    chodzi?. musze to zaprogramowac
    bylbym wdzieczny za pomoc

  • 2. Data: 2005-06-21 12:03:33
    Temat: Re: kp i kw
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > nie wiem czy dobra grupe wybralem
    > ale chodzi mi o schemat dzialania kasa przyjmie kasa wyda o co tutaj
    > chodzi?. musze to zaprogramowac
    > bylbym wdzieczny za pomoc

    To są dokumenty źródłowe podlegające księgowaniu, uwzględnione w raporcie
    kasowym
    KP - przyjęcie gotówki do kasy firmy (wpłata od kontrahenta, z banku itp)
    KW - wydanie gotówki z kasy firmy (zapłata za fakturę itp, wypłata zaliczki)
    Nie wiem czy odpowiedziałam no twoje pytanie bo tak naprawdę to nie wiem w
    czym problem
    Pozdrawiam
    MB

  • 3. Data: 2005-06-21 12:32:42
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zaliczki)
    > Nie wiem czy odpowiedziałam no twoje pytanie bo tak naprawdę to nie wiem w

    chodzi mi dokladnie o schemat liczenia takiego czegos na jakims malym
    przykladzie
    czy to jest tylko po to aby sobie sprawdzac jakis stan kasy czy to tez
    dokumenty do wydruku ?

  • 4. Data: 2005-06-21 12:39:01
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przykladzie
    > czy to jest tylko po to aby sobie sprawdzac jakis stan kasy czy to tez

    To są dokumenty do wydruku - stanowiące dowód że za coś zapłaciłeś lub
    potwierdzenie dla kontrahenta ze przyjąłeś od niego gotówkę.
    Kp i Kw należy wydrukować, podpisać i zachowac w dokumentacji jako
    załączniki do Raportu kasowego
    KP - na + do kasy (zwiększa stan gotówki w kasie)
    KW - na - do kasy (zmniejsza stan gotówki w kasie)