    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kpir - nazwanie pozycji
    Date: Thu, 08 Nov 2007 15:00:14 +0100

    gonia pisze:

    > a nigdzie nie napisałam, że ma nie być
    > stwierdziłam, że zastanowiłabym się
    > to wszystko
    >
    > doceleowo bedzie sluzylo uzskaniu przychodu...
    >
    > docelowo,
    > dopiero będzie

    > nie jest kosztem pośrednim jak dobrze zrozumiałam
    > bedzie przerobione i wtedy bedzie to ST

    bedzie zbudowane kolejne, a to bedzie zezłomowane, ale to jeszcze
    troszke....

    > jak ST, to raczej nie będzie stanowiło kosztu inaczej niż przez odpisy
    odpisy??? poczatkuje i nie bardzo rozumiem

    > lub towarem
    >
    > i wtedy będzie kosztem, kiedy towar zacznie być sprzedawany

    a teraz jeszcze nie jest??? nie biore tu pod uwage kosztow robocizny,
    jedynie wydatki poniesione na poszczegtolne elementy skladowe...

    wiec czy mozna po prostu to opisac jako "prototyp urzadzenia xyz"