  • Data: 2004-12-31 11:18:40
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:961965016.20041231092517@pik-net.pl...
    > Widzę, że masz duży problem ze zrozumieniem dość prostej sprawy: ja _chcę_
    płacić. Przyzwoitą cenę, _adekwatną_ do nakładu pracy.

    Re : Nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem. TY określasz "cenę adekwatną
    do nakładu pracy" , dajesz ogłoszenie do prasy "zatrudnię księgową" i
    problem z głowy. Albo ogłoszenie "zlecę do biura rachunkowego to i tamto za
    xxx zł".
    Może być tak, że za podaną przez Ciebie kwotę nikt nie zdecyduje się na
    wykonywanie wskazanych czynności/pracy. I rozumiem, że wówczas masz
    "pretensje systemowe". Czy tak ?
    AR