    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ksiegi rachunkowe
    Date: Sun, 2 Jan 2005 10:46:48 +0100

    > Chyba niektórzy NIE zdzierają.

    Miałem się już wyłączyć z topiku, ale nie zdzierżyłem.
    W moim biurze mam kilku klientów, którzy wcześniej "oszczędzali" na
    księgowych, bo te biura rachunkowe to straszni zdziercy....(a niestety
    bezrobocie coponiektórym odbiera rozum)
    Albo zatrudniali jakieś swoje kuzynki, bo co to za robota wpisywać papierki.
    Dopiero jak skarbówka przetrzepała im tyłki to zmądrzeli i płacą mi tyle ile
    zarządam, bo jeszcze raz powtarzam, że księgowemu nie płaci się za wpisanie
    kilograma papierów do tabelek, ale za to że się zna i odpowiada, zaś
    właściciel firmy spi spokojnie nie bojąc się, że o 6-tej rano zapuka do
    drzwi kilku miłych panów.
    Polecam panom cofnięcie się o tydzień na grupie, kiedy to właśnie opisywałem
    najnowszy przypadek w stylu pan prezes zatrudnił panienkę jako główną
    księgową, my teraz odtwarzamy księgi, a prezes i panienka tłumaczą się w
    prokuraturze, że nie wiedzieli że za to to można "odpoczywać" 5 lat.