    From: "Gerard" <g...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 09:45:41 +0100

    > I tu sie na Tobie mści oszczędne dozowanie informacji w pytaniu.

    A co istotnego zapomniałem podać?

    > Koszty uzyskania przychodu przysługują Ci "za miesiąc" w którym
    > pracowałeś. A więc jeżeli w żadnym miesiącu nie pracowałeś jednocześnie
    > u dwóch pracodawców to przysługują Ci pojedyncze koszty uzyskania za
    > każdy miesiąc pracy.

    Dobrze rozumiem - skoro pierwsza umowa kończy mi się 1 lutego (włącznie) a
    druga zaczyna 4 lutego(albo nawet 28 lutego), to mimo że nawet dnia nie
    przepracowałem w dwóch firmach jednocześnie - to traktuje się że tak właśnie
    było?

    > Byc może PIT był wystawiany " z komputera" a widziałam juz program
    > płacowy który pomimo że pracownik nie przepracował całego roku wstawiał
    > w PICie oznaczenie iż jest to deklaracja za okres od 1 stycznia do 31
    > grudnia - a co za tym idzie koszty uzyskania ujmował w kwocie rocznego
    > limitu. Może toaka sytuacja i tu nastapiła?

    Nie. Obie firmy policzyły mi koszty uzyskania przychodu za miesiąc luty,
    więc suma wyszła wyższa od pierwszego limitu.

    Gerard