  • Data: 2003-12-22 15:23:28
    Temat: Re: leasing samochodu osobowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Monika napisał:

    > Dziecko czyta i dziecko odroznia. Mowie tylko skad te 20000 EURO mi
    > sie skojarzylo. A ze nic o leasingu pod reka nie mam co by zadowolilo
    > zadna artykulow i paragrafow Maddy, to napomknelam o wyzej
    > wymienionym przepisie.

    Czytałas to co piszesz?
    "Nie miałam nic do powiedzenia w temacie to chlapnęłam co mi na język
    przyszło, byle się odezwać".

    Rozbrajające szczerość, podziwiam doprawdy.
    Ja to za stara jestem i jak nachlapie bez sensu to sie wstydzę.
    Ale mnie to do muzeum...

    > Czytalam swojego czasu w GP, ze ta sama kwota dotyczy leasingu
    > samochodow osobowych i jest kwota graniczna jesli chodzi o uznawanie
    > do KUP. Numeru gazety niestety nie pamietam i do swojej ignorancji w
    > tym wzgledzie

    GP nigdy nie była organem ustawodawczym w tym państwie.
    A juz na pewno nie artykuł gdzies kiedys przeczytany który
    zdezakualizował się wieki temu, o ile kiedykolwiek dotyczył omawianego
    tematu.

    > przynaje. Nie wiem tylko skad ta napastliwosc.

    Napastliwość? A skąd u ciebie ten głupi, osli upór przy twierdzeniu na
    które nie masz nawet okruszka dowodu?

    Ja staję się napastliwa dopiero jak trafiam na beton.
    Trafiam na niego często, ale przecież na klientach wyżywac sie nie mogę
    a ty sie sama podkładasz i wołasz o jeszcze. Przepuścić taka okazję?

    Doprawdy, rzucanie do tego na chybił trafił artykułami na zasadzie "bo
    nie miałam cukru to dałam sół" sytuacji nie poprawia.

    > A do watku sie wlaczam i obserwuje, bo poniekad ja go zaczelam...

    I to zwalnia Cie z konsekwencji za plecenie trzy po trzy?
    Konsekwencja to w 9 przypadkach na 10 ja, a ja nic nie wiem o zwolnieniach.

    Zwolnienie to ma Gotfryg bo czasem za mało spi. I na tym koniec.

    No więc co, dalej z uporem maniak twierdzisz że mamy w przepisach
    fantomowy limit kosztów dla leasingu smaochodów osobowych ktory tylko Ty
    jestes w stanie ujrzeć?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk