  • 11. Data: 2011-02-23 22:03:40
    Temat: Re: Czy można odliczać VAT od paliwa do aut kupionych przed 1 stycznia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-23 22:26, cef wrote:

    > Dyscyplina klubowa załatwiłaby sprawę:-)

    Czy się sugerujesz, że wybraliby najbardziej kumatego i reszta by
    ściągała od niego?

    Piotrek

  • 12. Data: 2011-02-23 22:04:49
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-23, o godz. 21:53:46
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

> [...]
    > pozytywne zaliczenie czegoś na wzór testu kompetencji z gimnazjum.
    > Kiedy chyba po raz pierwszy jest weryfikowane czytanie ze

    Ja się tak zastanawiam do kiedy można mówić "tylko" o zidioceniu,
    a kiedy zaczyna się grubsza sprawa z cyklistami itd...
    Ale to już polityka a nie podatki.

    Tomek

  • 13. Data: 2011-02-23 22:27:44
    Temat: Re: lekko powiązane - Vat-1
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 23-02-2011 19:40, DaNsOuNd pisze:
    > Witam,
    >
    > Szał ogarnął wszystkich posiadaczy wpisów VAT-1 w DR pojazdów i kolejki
    > się potworzyły w OSKP. Podobno trzeba nowe zaświadczenia wyrabiać i
    > dostarczać do US. Znaczy się że stare zaświadczenia przestały
    > obowiązywać? Ktoś zna powód tego stanu rzeczy?

    Nie wiem, czy ktos zna, bo nawet MF twierdzi, ze stare sa wazne :

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=135&
    id=240943&typ=news

    --
    Adam

  • 14. Data: 2011-03-02 11:27:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Feb 2011 16:06:51 +0100, Jarek Andrzejewski

    >tenże odnosi się do art. 3.1, który mówi wyłącznie o pojazdach
    >nabywanych od wejścia w żcyei zmiany do końca 2012 roku. Jeśli więc
    >auto zostało nabyte wcześniej, to ograniczenie wynikające z art.4 nie
    >obowiązuje.
    >Przyznam się, że podoba mi się taki tok rozumowania :-)

    Dziś w "Rzepie" inne stanowisko:
    http://www.rp.pl/artykul/6,619793_Czy-mozna-odliczac
    -VAT-od-paliwa.html

    Ma ktoś papierową gazetę pod ręką i streści?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2011-03-09 18:06:08
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

    W dniu 2011-02-23 23:27, elephanto pisze:

    > Nie wiem, czy ktos zna, bo nawet MF twierdzi, ze stare sa wazne :
    >
    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=135&
    id=240943&typ=news

    i wszystko jasne tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać. Dzięki bardzo.

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski