  • 1. Data: 2007-01-07 18:02:07
    Temat: nierzetelność KPiR
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    witam,czytając rozporządzenie odniśnie prowadzenia KPiR dopusczalny jest
    "błąd" w granicy do 0,5 % przychodu,czyli jak w jednym miesiącu wpisałam do
    deklaracji xx.xx,74 a powinno być xx xxx,79,czyli 0,05 zł róznicy to us tego
    niezakwestionuje?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2007-01-07 18:40:34
    Temat: Re: nierzetelno?ae KPiR
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-01-2007 o 19:02:07 brzoskwiinia <a...@N...alpha.net.pl>
    napisał(a):

    > witam,czytaj?c rozporz?dzenie odni?nie prowadzenia KPiR dopusczalny jest
    > "b??d" w granicy do 0,5 % przychodu,czyli jak w jednym miesi?cu
    > wpisa?am do
    > deklaracji xx.xx,74 a powinno byae xx xxx,79,czyli 0,05 z? róznicy to us
    > tego
    > niezakwestionuje?
    > pozdrawiam ania

    To jest błąd w deklaracji a nie w KPiR z tego co piszesz.
    Jak masz niespać po nocach to złóż korektę :)

  • 3. Data: 2007-01-07 20:50:37
    Temat: Re: nierzetelno?a KPiR
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To jest błąd w deklaracji a nie w KPiR z tego co piszesz.
    > Jak masz niespać po nocach to złóż korektę :)

    Czy jest ona niezbędna?:)bo nie che byc nadgorliwa:)
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2007-01-07 21:52:03
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-01-2007 o 21:50:37 brzoskwiinia <a...@N...alpha.net.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Czy jest ona niezb?dna?:)bo nie che byc nadgorliwa:)
    > pozdrawiam ania

    Ja wiem czy niezbędna, na pewno nic złego się nie stanie jak złożysz.
    Jak kontrola to kiedyś wykryje to pewnie i tak korektę będziesz musiała
    złożyć.

    pozdr

  • 5. Data: 2007-01-08 10:46:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Jan 2007, t wrote:

    > Dnia 07-01-2007 o 21:50:37 brzoskwiinia
    >
    > Ja wiem czy niezbędna, na pewno nic złego się nie stanie jak złożysz.
    > Jak kontrola to kiedyś wykryje to pewnie i tak korektę będziesz musiała
    > złożyć.

    Tak sobie rozważam: załóżmy że kontrola wykryje te 0,05 zł :)
    Primo:
    - czy ono ma "skutek podatkowy"? Musiałoby akurat być "przy granicy"
    zaokrąglenia.
    Secundo:
    - czy to źle jak kontrola wykryje 5 gr????
    :)

    pzdr, Gotfryd