    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Thu, 29 Jul 2004 15:21:06 +0200

    > Hmmm, a jakie US ma dowody? Co napisał donosiciel w donosie? Czy wiedzą
    > o konkretnych osobach, które podłączyłeś? Czy masz 'słabe punkty' -
    > regularne wpływy na rachunek bankowy od nich i tego typu rzeczy?
    >
    > Bo naliczenie jakiegoś zobowiązania podatkowego na podstawie donosu nie
    > obroni się moim zdaniem w żadnym sądzie.
    >
    > Nie wyskakiwałbym od razu z oświadczeniami tych osób, no chyba, że US
    > już o nich wie. Bo inaczej to od razu będziesz jeszcze bardziej
    > podejrzany - tylko dasz kolejne przesłanki, że jakaś sieć była i że W
    > COŚ jesteś zamieszany. ;-)

    Witam!

    Strawa jest taka ze siec byla mialem na nia zgode z administracji budynku
    itp! ale osoby z niej nie mialy dostepu do internetu!
    Reguralnych wplywow na konto z tego tytulu tez nie mialem wogole to nie amm
    zadnych regularnych wplywow na konto. Zadnych pokwitowan tez nie mialem.
    Jezeli chodzi o konkretne osoby to mogl donosiciel im podac te co ja mam w
    wypowiedzeniu od niego.
    Pani urzedniczka nie chciala mi pokazac wszystkich dokumentow w tym donosu
    na podstawie ktorego to sie zaczelo. Zobaczylem tylko dwa pisma w jednym to
    bylo ze ponoc zarobilem za dostep do internetu w ciagu tych 3 lat 5000zl a
    za podlaczenia 1200zl.... Chcialbym kiedys zobaczyc takie pieniadze na moim
    koncie :))
    Dlaetego mysle ze musze zebrac te oświadczenia od osob ktore mialem w sieci
    (wszystkich aktualnie dostepnych bo wiadomo urlopy) i im to dac wraz z
    wyjasnieniem.
    Tylko co warto jeszcze w wyjasnieniu nadmienic oprocz tego ze nie
    udostepnialem internetu oraz nie pobieralem oplat z tytylu podlaczeniea i
    udostepniania?

    Pozdrawiam
    Karol