    From: Mieczysław <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Thu, 29 Jul 2004 15:54:12 +0200
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Thu, 29 Jul 2004 15:21:06 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Karol K.
    napisał(a):

    > Pani urzedniczka nie chciala mi pokazac wszystkich dokumentow w tym donosu
    > na podstawie ktorego to sie zaczelo. Zobaczylem tylko dwa pisma w jednym to
    > bylo ze ponoc zarobilem za dostep do internetu w ciagu tych 3 lat 5000zl a
    > za podlaczenia 1200zl.... Chcialbym kiedys zobaczyc takie pieniadze na moim
    > koncie :))

    A co to za dwa pisma - kto je pisał i skąd wziął te 5000 i 1200 zł.

    > Dlaetego mysle ze musze zebrac te oświadczenia od osob ktore mialem w sieci
    > (wszystkich aktualnie dostepnych bo wiadomo urlopy) i im to dac wraz z
    > wyjasnieniem.

    Nie musisz i na razie lepiej tego nie rób.
    To US ma ci udowodnić, że ty prowadziłeś działalność i osiągnąłeś dochody.
    Dochody te mogą oszacować. Ale najważniejsze jest że muszą udowodnić
    prowadzenie działalności.

    > Tylko co warto jeszcze w wyjasnieniu nadmienic oprocz tego ze nie
    > udostepnialem internetu oraz nie pobieralem oplat z tytylu podlaczeniea i
    > udostepniania?

    Przede wszystkim idź zgodnie z wezwaniem zapoznaj się z materiałem. Nie
    musisz wcale nic im od razu wyjaśniać - masz na to siedem dni ( o ile
    dobrze pamiętam )od daty zapoznania się z materiałem.
    Po zapoznaniu się z materiałem napisz więcej szczegółów - łatwiej będzie
    znaleźć linie obrony - bo tak to tlko "wróżenie".
    Przede wszystkim wydaje mi się, że jak pisałeś nie pokazano ci wszystkiego
    to mamy już do czyniania z naruszeniem procedury.
    A czy w ogóle zostałeś powiadomiony o rozpoczęciu kontroli? Kontrolowany ma
    bowiem prawo uczestniczenia w czynnościach kontrolny i wiele innych
    uprawnień.

    --
    Mieczysław
    ----