    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Thu, 29 Jul 2004 16:57:56 +0200

    > A co to za dwa pisma - kto je pisał i skąd wziął te 5000 i 1200 zł.

    Kurcze juz dokladnie to nie pamietam tych nazw... w jednym bylo kto donosi i
    wlasnie te kwoty a w drugim wyjasnienie z jakiegos innego urzedy czy od
    kogos jak maja mi wyliczyc podatek...

    > Nie musisz i na razie lepiej tego nie rób.
    > To US ma ci udowodnić, że ty prowadziłeś działalność i osiągnąłeś dochody.
    > Dochody te mogą oszacować. Ale najważniejsze jest że muszą udowodnić
    > prowadzenie działalności.

    Ok czyli nie bede tego narazie im dawal.

    > Przede wszystkim idź zgodnie z wezwaniem zapoznaj się z materiałem. Nie
    > musisz wcale nic im od razu wyjaśniać - masz na to siedem dni ( o ile
    > dobrze pamiętam )od daty zapoznania się z materiałem.

    To juz wiem tyle i przeczytalem aczkolwiek te dwa pisemka jedno to bylo stan
    sprawy czy jakos tak...

    > Po zapoznaniu się z materiałem napisz więcej szczegółów - łatwiej będzie
    > znaleźć linie obrony - bo tak to tlko "wróżenie".
    > Przede wszystkim wydaje mi się, że jak pisałeś nie pokazano ci wszystkiego
    > to mamy już do czyniania z naruszeniem procedury.
    > A czy w ogóle zostałeś powiadomiony o rozpoczęciu kontroli? Kontrolowany
    ma
    > bowiem prawo uczestniczenia w czynnościach kontrolny i wiele innych
    > uprawnień.

    O zadnej kontroli nie zostalem powiadomiony dzisiaj tylko dostalem to
    powiadomienie:
    O nastepujacej tresci: Naczelnik Urzedu skarbowego XXXX na podstawie art.
    123 paragraf 1 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz.U.Nr 137
    poz. 926 z późn. zm.) Zawiadamia o mozliwosci zapoznania i wypowiedzenia sie
    w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia (II piętro pok. 209) z
    całością zebranego materiału w sprawie określenia zobowiązania w
    zryczałtowanym podatku dochodowym z lata 2001-2003- w związku z prowadzoną
    działalnością gospodarzą bez zezwolenia. Po upływie tego terminu Urząd wyda
    decyzje w przedmioteowej sprawie, uznając, że zerygnuje Pan z
    przysługującego na podstawie art. 200 par 1 Ordynacji podatkowej, prawa do
    złożenia wyjasnien.

    I tyle wczesniej zadnego pisma nie dostalem...

    Pozdrawiam
    Karol