    From: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niższa składka na ZUS
    Date: Thu, 2 Jun 2005 12:23:14 +0200

    > wystarczy przeszukac forum - przeciez napisalem ze to tylko przykladowy
    post

    > jak szukaj u Ciebie nie dziala to prosze inny:
    > http://forumprawne.org/viewtopic.php?t=2624
    >
    > wiecej juz nie podam;)

    Ok, mam już cały wątek.

    Ów gość 'Janusz M.' wygląda faktycznie na osobę znającą się na
    podatkach/księgowości....
    Nie neguję jego wiedzy, bo o niej prawdopodobnie świadczy duża ilość postów
    na tamto forum, ale niestety w tym przypadku mocno się myli i zapewne jego
    doświadczenie zawodowe nie pozwala mu spojrzeć na tą sytuację obiektywnie.
    Prudi (drugi dyskusant) kilka razy dokładnie podawał podstawy prawne, ale
    niestety nasz Pan tego nie chce zauważyć.

    Przepisy są przepisami i na tym się trzeba opierać, a nie na podatki.onet.pl
    lub infor.pl....

    Prowadząc działalność gospodarczą a następnie podpisując umowę zlecenia na
    dowolną kwotę można samemu wybrać z jakiego tytułu jest się ubezpieczonym...
    I to by było na tyle.

    Dla potwierdzenia:
    III Inspektorat Miejski Oddziału ZUS w Poznaniu - odpowiedz na pismo
    płatnika z 03.03.2005

    (p.s. nie pamiętam skąd mam to pismo - być może właśnie ktoś to podał na tej
    grupie...)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński