    From: "Rafal" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niższa składka na ZUS
    Date: Thu, 2 Jun 2005 12:32:28 +0200

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d7mmmc$ipt$1@inews.gazeta.pl...

    > argumentuje

    > trik z

    > post

    > Ok, mam już cały wątek.
    >
    > Ów gość 'Janusz M.' wygląda faktycznie na osobę znającą się na
    > podatkach/księgowości....
    > Nie neguję jego wiedzy, bo o niej prawdopodobnie świadczy duża ilość
    postów
    > na tamto forum, ale niestety w tym przypadku mocno się myli i zapewne jego
    > doświadczenie zawodowe nie pozwala mu spojrzeć na tą sytuację obiektywnie.
    > Prudi (drugi dyskusant) kilka razy dokładnie podawał podstawy prawne, ale
> [...]

    hmmmm to i ja sie podepne pod ten watek, bede zakladal DG w najblizszym
    czasie i rowniez zalezy mi na jak najnizszej stawce na poczatek:) jestem
    studentem, pracuje na umowe zlecenie, nie place z tego tytulu zadnych
    skladek... tylko sam podatek... czy rowniez moge z tego skorzystac? czy
    musialaby byc to zwykla umowa zlecenie z odprowadzanymi skladkami?

    Pozdrawiam
    Rafal