    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nota ksiegowa
    Date: Mon, 23 Feb 2004 20:21:58 +0100

    On Mon, 23 Feb 2004, wrote:

    >+ Mam pytanie, swiadcze uslugi skoleniowe ktore sa zwolnione z Vatu.

    Oczywiście rozliczasz się ryczałtem.
    Albo pełną księgowością.
    I my to wiemy ;), szkoda że ja nie jestem w grupie "my" bo nie wiem :(
    [...]
    >+ koszty dojazdu. Teraz jest pytanie czy mozna dokonac obciazenia i zaksiegowac
    >+ w przychod note ksiegowa?

    Na wypadek jakbyś był na KPiR to polecam par.13 (za dowody księgowe
    uważa się również) pkt. 2 (noty księgowe).
    Niemniej... tak jest że nota jest wystawiana "w celu skorygowania
    zapisu". Krótko mówiąc nie podważam możliwości zaksięgowania
    noty, ale coś mam podejrzenia że może to nie jest najlepszy
    dokument ?

    FYI: kiedyś komuś podpadłem bo chciałem powiedzieć że nota to
    nie "dowód" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)