    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowy ZUS
    Date: Fri, 17 Sep 2004 20:15:16 +0200

    'Tom N' wrote:
    > I o co tu chodzi?:

    > A jak z 1) nie jest niższa, z 2) jest nieznana dziś, bo i po co
    > (czytaj nie obliczana, ale niższa niż określona w 18.8-8b) to co?

    > Mam liczyć hipotetyczną podstawę od 2) i w zależności...?
    > I co to znaczy "podatek należny za ostatni rok podatkowy, od
    > przychodu z pozarolniczej działalności" -- jak do teraz to płaciłem
    > od dochodu :) Coś się ma zmienić w updof?

    To ubezpieczeni podlegają również obowiązkowo
    ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym
    z innych tytułów, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 10a
    (odnośnie pkt 1)
    a odnośnie pkt 2:
    ubezpieczeni podlegają również
    obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym z
    tytułu tej działalności.

    A z podatkiem należnym za ostatni rok,
    to wesoło będzie, bo przecież do kwietnia
    2005 nie za bardzo będzie wiadomo ile to jest.