  • 1. Data: 2005-06-09 13:48:51
    Temat: od kiedy mozna odliczac vat od paliwa?
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Przerejestrowalem samochod na 2 osoby (1 rzad siedzen) od kiedy moge
    odliczac vat od paliwa od czerwca czy wrzesnia? (wiem ze musze dostarczyc
    tez do naczelnika US zaswiadczenie z stacji diagnost pojazdow) .

    Pozdr
    Bart

  • 2. Data: 2005-06-09 13:55:26
    Temat: Re: od kiedy mozna odliczac vat od paliwa?
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/9/2005 3:48 PM, Użytkownik bart napisał:

> [...]
    > odliczac vat od paliwa od czerwca czy wrzesnia? (wiem ze musze dostarczyc
    > tez do naczelnika US zaswiadczenie z stacji diagnost pojazdow) .

    Od 22 sierpnia roku pańskiego 2005.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-06-09 14:16:25
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    dzieki za szybka odpowiedz.

    pozdr
    bart

  • 4. Data: 2005-06-09 14:51:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d89i25$raf$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Od 22 sierpnia roku pańskiego 2005.

    Czyżby wtedy wchodziło coś co umożliwia kratkowozom nie spełniającym
    wcześniej wzoru Lisaka odliczanie VAT od paliwa?

  • 5. Data: 2005-06-10 06:46:30
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/9/2005 4:51 PM, Użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    >

    > Czyżby wtedy wchodziło coś co umożliwia kratkowozom nie spełniającym
    > wcześniej wzoru Lisaka odliczanie VAT od paliwa?

    Nowelizacja z 21-04-2005 ustawy o ptu wchodzi w części dotyczącej
    samochodów przecież.

    --
    gefragt

  • 6. Data: 2005-06-10 12:21:56
    Od: Ziemo <z...@m...pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 15:48:51 +0200, bart <b...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > odliczac vat od paliwa od czerwca czy wrzesnia? (wiem ze musze dostarczyc
    > tez do naczelnika US zaswiadczenie z stacji diagnost pojazdow) .

    Ustawa w tym zakresie wchodzi w życie z dniem 11 sierpnia br. (art. 86)
    Podaję link
    http://www.maza.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=29&Itemid=57&limit=1&limitstart=9
    --
    Pozdrawiam,
    Ziemowit Gawecki

  • 7. Data: 2005-06-10 13:52:17
    Od: "my way" <y...@t...pl>

    > Witam
    > Ustawa w tym zakresie wchodzi w życie z dniem 11 sierpnia br. (art. 86)

    jesteś pewny że 11-go?
    nowela ukazała się w DU z 23 maja
    plus 90 dni to chyba 22 sierpnia

    > Pozdrawiam,
    > Ziemowit Gawecki
    > http://www.maza.pl
    wzajemnie

  • 8. Data: 2005-06-10 18:15:16
    Temat: OT: od kiedy mozna odliczac vat od paliwa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, Ziemo wrote:

    > + Podaję link
    > + http://www.maza.pl/
    [...]

    O, z szacunkiem - ładnie opracowane... orzecznictwa mało, może
    przybędzie ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2005-06-10 20:02:09
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Nowelizacja z 21-04-2005 ustawy o ptu wchodzi w części dotyczącej
    > samochodów przecież.

    Jasne.
    Pytałem czy dzięki niej można coś zyskać...