    From: botwinka <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenia - urzadzenia do stałej zabudowy
    Date: Sat, 22 Mar 2003 23:16:13 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@pk153.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    On 2003-03-22 13:28, Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "botwinka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    CIACH

    > Takie ulatwienie to jest obecnie ZUS warte :-)

    Dobre. Podoba mi się.
    Ale wystarczy w google wklepać nr pisma i wylatuje, że aż miło.

    > Jakbys sobie zadala troche trudu, to zauwazylabys, ze to pismo jest z 1994
    > roku.
    > A obecnie jest 2003 rok.

    i mój przydziałowy US powołuje się na rzeczone pismo.
    I co Ty na to?
    Ja akurat napisałam do nich parę pism o interpretację przepisów.
    Mam czas na złożenie PITa do 30 kwietnia, to poczekam, niech się wykażą
    w piśmienniectwie.

    > Miedzy 1994 a 2003 ukazalo sie takie cos:
    > Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21
    > grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    > modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza
    > się podatek dochodowy (Dz.U. Nr 156, poz. 788).

    Jak dostanę odpowiedź to zobaczymy, czy to powyższe znają. Hehe

    --
    Pozdrawiam Botwinka