    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie składki zdrowotnej
    Date: Sun, 23 May 2004 08:36:57 +0200

    > Fart, przecież składkę zdrowotną odlicza się OD PODATKU !

    Gotfrydzie Smoliku ...zgadzam się, że składkę zdrowotną żony (osoby
    wspólpracującej) jednego ze wspólników odlicza się od podatku ...... ale
    czyjego ?????

    obu wspólników, czy tylko od podatku męża???
    tego własnie nie mogę pojąć ..... ( nie tylko już tego) :))))
    Czy mam tą składkę podzielić na pół i odjąć od dochodu każdego ze
    wspólników, czy procentowo wg udziałaów, czy też odjąć od dochodów

    pozdrawiam
    fart

    A swoją drogą to żena w spółce powinna być wspólna :)))))))))))))))))))))

    buuuuuuuuuuuuuuuuuu
    nie jestem już czujny w chwili obecnej nie wiem, czy jakikolwiek materiał
    wytrzyma te ektrementy, jakie ustawodawca nam przygotował i zachowa na dzień
    dzisiejszy jasność ... no chyba, że pomroczność jasną ... to się zgodzę.