  • 1. Data: 2005-01-04 07:37:39
    Temat: odliczenie za internet w 2005r.
    Od: "Harry" <h...@U...pl>

    czy ktos sie orientuje jak bedzie wygladalo odliczenie za internet w 2005r.,
    czy te 760 zl to moze byc suma faktur na te kwote, czy zaluzmy 19% od sumy
    faktur, ale nie wiecej niz 760zl
    z gory dzieki

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 2. Data: 2005-01-04 07:48:34
    Temat: Re: odliczenie za internet w 2005r.
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Harry wrote:
> [...]
    > 2005r., czy te 760 zl to moze byc suma faktur na te kwote, czy
    > zaluzmy 19% od sumy faktur, ale nie wiecej niz 760zl

    bylo... odliczasz te (albo inna nie pamietam rozne kwoty krazyly) kwote od
    dochodu(!) nie od podatku. Czyli "zyskujesz"19% z tej kwoty o ile nazbierasz
    rachunkow na te kwote.

    BP

  • 3. Data: 2005-01-04 07:49:31
    Od: "Harry" <h...@U...pl>

    przepraszam sam sie juz tej informacji doszukalem ;) jednak na
    neostrada.info i stronie tp nie byly podane identyczne dane w sprawie
    odliczenia

  • 4. Data: 2005-01-04 08:21:01
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam.Ja mam stałe zlecenie za płacenie za internet to skąd wziąć rachunki
    opłat,czy wydruki bankowe będą ważne.
    Leon

  • 5. Data: 2005-01-04 09:53:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik leon napisał:

    > Witam.Ja mam stałe zlecenie za płacenie za internet to skąd wziąć rachunki
    > opłat,czy wydruki bankowe będą ważne.

    Faktura. Z wyszczególnioną opłatą za internet.

    M.

  • 6. Data: 2005-01-04 10:50:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "leon" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Ja mam stałe zlecenie za płacenie za internet to skąd wziąć rachunki
    > opłat,czy wydruki bankowe będą ważne.

    a to zlecenie stałe to skąd się bierze :))
    pewnie faktury do banku idą, więc załatw, abyś miał je u siebie

    a najlepiej polecenie zapłaty zamiast zlecenia stałego zrobić

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 7. Data: 2005-01-04 17:24:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005, Harry wrote:

    >+ przepraszam sam sie juz tej informacji doszukalem ;)

    ...to trzeba było się pochwalić ;) (byłoby po co innych do googla
    odsyłać :)). Bo widzę że Black Peter "technologię" objaśnił
    samo pytanie starannie omijając :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-01-05 07:17:58
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Faktura. Z wyszczególnioną opłatą za internet.
    >
    > M.

    Ale nawet jak masz polecenie zaplaty to powinni Ci przysylac do domu fakture
    na ktorej jest wzmianka ze zaplacono poleceniem zaplaty. Tak mam z Netia.
    UPC chyba faktycznie nie wystawia faktur tylko rozliczenia... ale pewnie
    mozna od nich tego zarzadac.

    pozdrawiam
    BP

  • 9. Data: 2005-01-05 07:21:54
    Od: "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...to trzeba było się pochwalić ;) (byłoby po co innych do googla
    > odsyłać :)). Bo widzę że Black Peter "technologię" objaśnił
    > samo pytanie starannie omijając :)

    :)
    Ja nie wiem co sie ludzie martwia na poczatku roku ile beda mieli za rok
    odliczenia ;) Teraz trzeba tylko zadbac zeby za kazdy miesiac miec fakture
    za internet i tyle. I nie spodziewac sie ze sie na tym super "zarobi" ;)

    pozdrawiam
    BP

  • 10. Data: 2005-01-05 09:43:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2005, Black Peter wrote:
    [...]
    >+ Ja nie wiem co sie ludzie martwia na poczatku roku ile beda mieli za rok
    >+ odliczenia ;)

    :)
    No przecież to jest istotne: chcą wiedzieć czy np. od DSLa zostanie
    im zwrócony *cały* VAT.
    Wychodzi na to że nie, bo owe 760zł to kwota *podstawy* odliczenia
    a nie *podatku* do odliczenia (mimo że odliczany jest *podatek*),
    czyli dla max. 63 zł/miesiąc przysługujące odliczenie pozwoli na
    jakie takie (119%/122% ~= 97,5% zapłaconego VATu) zrekompensowanie
    "straty na VAT".
    Bierzemy głupie SDI (102zł+22% VAT) i wyjdzie że mniej niż połowę
    VATu "odzyskamy"... a Neo czy InternetDSL są poza konkursem :]

    >+ za internet i tyle. I nie spodziewac sie ze sie na tym super "zarobi" ;)

    Ale chodzi o oszacowanie ile się na kombinacji VAT+ulga *straci* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)