    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odpowiedzialnośc zarządu sp. z o.o.
    Date: Tue, 1 Jun 2004 01:55:41 +0200
    Sender: l...@a...pl@zs122.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Mon, 31 May 2004 23:27:54 +0200, Tomasz Pietrzak naskrobał(a):

    > Znaczy się powołujš biegłego. Przecież ustalenie "właœciwego momentu" nie
    > jest obiektywne. Czy może jest gdzieœ zestaw wartoœci granicznych
    > podstawowych wskaŸników finansowych?

    zaraz zaraz przeciez ustawa wprost pisze - do 2 tygodni od chwili trwałego
    zaprzestania płacenia zobowiązań

    > A jaka jest procedura?

    zgodnie z ustawą. Generalnie robota dla ksiegowej na nadgodziny (bilans,
    spis zobowiązań i wierzytelnosci z podziałem na kategorie, majatek trwały,
    zabezpieczenia wierzycieli, sprawy sadowe i administracyjne itd....) .

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl