  • 1. Data: 2014-02-16 17:10:42
    Temat: [off-topic] budzet domow - program
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    troche off-topic, ale nie wiem gdzie pytac. Prowadzenie budzetu
    domowego to taka mala ksiegowosc.....Moglibyscie pomoc w wyborze
    platformy (web based lub na PC). Programow jest wiele ale nie
    chcialbym sam ich testowac tylko wspomoc sie waszymi doswiadczeniami
    (jezeli macie).

    Macie swoje typy (programy), z ktorych korzystacie od dluzszego czasu.

    z gory dziekuje

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2014-02-16 19:55:57
    Temat: Re: [off-topic] budzet domow - program
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-02-16, a...@p...pl <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Macie swoje typy (programy), z ktorych korzystacie od dluzszego czasu.
    > z gory dziekuje

    Ja korzystam z YNAB.
    Głównie dlatego, że podpowiada również dobrą (wg mnie) metodę wg której można
    faktycznie zacząć mieć kontrolę nad wydatkami oraz oszczędzać. Inne programy
    jakie testowałem sprowadzały się do suchych raportów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-02-17 04:30:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@p...pl wrote:
> [...]
    > (jezeli macie).
    >
    > Macie swoje typy (programy), z ktorych korzystacie od dluzszego czasu.

    Microsoft Money i nie potrafie sie przestawic na zaden inny.
    Szczególnie, że mi automatycznie wczytuje wyciągi bankowe (tyle, ze
    Polska jeszcze nie zdazyla odkryc standardu OFX a on sie juz prawie
    skończył. , jakies excele, pdfy i inne pierdoły serwują).

  • 4. Data: 2014-02-17 13:46:52
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-16 17:10, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > (jezeli macie).
    >
    > Macie swoje typy (programy), z ktorych korzystacie od dluzszego czasu.

    Gnu Cash. Nie mam skali porównawczej, bo innych nie używałem. Wymaga
    trochę drążenia aż do osiągnięcia oświecenia, po czym jest wspaniały.
    Może księgowemu byłoby łatwiej.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-02-17 15:28:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 16 Feb 2014 17:10:42 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >(jezeli macie).
    >
    >Macie swoje typy (programy), z ktorych korzystacie od dluzszego czasu.

    Excel

    A.L.