  • 21. Data: 2010-01-12 12:13:09
    Temat: Re: podsumowanie wedlug stawek
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:100111.222950.pspp.345@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Klucz do wersji z błędami? A na co on komu -- zapewnij 24 miesiące
    > bezpłatnej aktualizacji, to się błąd znajdzie ;P

    klucz standardowo daje prawo do 12 miesiecy aktualizacji :) , a przez te
    niedorobke wydluzylem czas dal tych co nabyli w zeszlym roku :)

  • 22. Data: 2010-01-12 12:16:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    .
    > 'Tom N' w <news:100111.222950.pspp.345@int.dyndns.org.invalid>
    :

    > Już jest pierwszy na dzień dobry ;P
    >
    > Drugi też jest...
    >
    > A teraz określmy co to wg Ciebie jest błąd

    naturalnie mam na mysli blad rachunkowy (jak bubel o ktorym jest w watku) a
    nie nieobsluzony wyjatek z bazy bo takie sie zdarzaja :)
    Ale klucz Ci moge puscic na 24 m. aktualizacji bo mam dobry humor :)
    Jakby co pisz na biuro -- szacuneczek.org.pl

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-01-12 12:44:12
    Temat: [offtopic] Re: podsumowanie wedlug stawek
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-12 13:16, wspolna-flaszka.pl wrote:
    >[...]
    > naturalnie mam na mysli blad rachunkowy [...]
    > a nie nieobsluzony wyjatek z bazy bo takie sie zdarzaja :)
    > [...]

    Czy Twój software to jakaś nowa wersja rosyjskiej ruletki?
    W której przegrywasz kiedy np. dane faktury nie zapiszą się do bazy i
    system o tym nie poinformuje, z powodu niezłapanego exception? :-P

    Piotrek

  • 24. Data: 2010-01-12 12:47:18
    Temat: Re: [offtopic] Re: podsumowanie wedlug stawek
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Czy Twój software to jakaś nowa wersja rosyjskiej ruletki?
    > W której przegrywasz kiedy np. dane faktury nie zapiszą się do bazy i
    > system o tym nie poinformuje, z powodu niezłapanego exception? :-P
    \\

    \nie nie, tu chodzi o co innego , zdarza się ze nie osbluzylem napisu
    informujacego ze dane pole nie moze byc puste
    i wyskakuje komunikat w jezyku angielskim, choc mam nadzieje ze juz wszedzie
    to zostalo poprawione, ale chodzi o nieobsluzone bledy
    wlasnie tego rodzaju.

  • 25. Data: 2010-01-12 12:55:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-12 13:47, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    > i wyskakuje komunikat w jezyku angielskim, choc mam nadzieje ze juz
    > wszedzie to zostalo poprawione, ale chodzi o nieobsluzone bledy

    Uff! - zgaduję, że to jest dźwięk jaki wydali wszyscy Twoi obecni i
    przyszli Klienci ;-)

    EOT - obiecuję, że już nie będę się więcej nabijał z Twojej pociesznej
    [auto-anty]reklamy :-)

    Piotrek

  • 26. Data: 2010-01-12 13:23:19
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-01-2010 o 13:47:18 wspolna-flaszka.pl

> [...]
    > i wyskakuje komunikat w jezyku angielskim, choc mam nadzieje ze juz
    > wszedzie to zostalo poprawione, ale chodzi o nieobsluzone bledy

    Znaczy się wcześniej brałeś komunikat techniczny z wyjątku ?
    Co na to user experience?

    --
    Tomek

  • 27. Data: 2010-01-12 13:24:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-01-2010 o 13:44:12 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Czy Twój software to jakaś nowa wersja rosyjskiej ruletki?
    > W której przegrywasz kiedy np. dane faktury nie zapiszą się do bazy i
    > system o tym nie poinformuje, z powodu niezłapanego exception? :-P

    Tudzież faktura jest, ale przecinki są kropkami lub vice versa :-)

    --
    Tomek

  • 28. Data: 2010-01-12 13:31:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >Znaczy się wcześniej brałeś komunikat techniczny z wyjątku ?
    >Co na to user experience?

    wczesniej lecial wyjatek standardowy jaki oferuje biblioteka ktora uzywam do
    polaczenia z baza, wiec zle nie bylo,
    a ze program jest z zalozenia debiloodporny wiec tych wyjatkow lecialo dosc
    malo.

    Userzy sie nie skarżyli, nieskromnie powiem ze wielu jest zachwyconych
    programem,
    mam nadzieje ze takich wpadek jak wczorajszej wiecej nie bede miec.