    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Date: Mon, 21 Jul 2008 11:22:27 +0200

    On Mon, 21 Jul 2008, Cavallino wrote:

    > Ale ja nie mówiłem konkretnie o zaliczaniu w koszty, lub nie, odpowiadałem
    > tylko na sam zarzut że nie da się używać TYLKO przy pracy.

    To prawda, acz dyskusja idzie w stronę ortogonalną do pytania :)
    Przypadek "pracowniczy" nie jest skorelowany z przypadkiem właściciela,
    a fakt zakupu "tylko do pracy" nie jest skorelowany z prawem do zaliczenia
    w koszt.
    Koronnym dowodem są tu przypadki garniturów, podważane przez US, mimo
    twardego twierdzenia że kupione są "tylko do pracy".
    Fakt, że ktoś ubiorem zaspokaja potrzebę osobistą jest trudny do
    podważenia, nawet jeśli owo zaspokojenie ma miejsce w czasie pracy.
    A dowodem że nieprawdą jest jakoby "koniecznie miał być ganitur"
    są ostatnie przypadki "strajku ubraniowego" pracowników w urzędach
    tudzież oficjalne występy niejakiego Billa G. w koszulce polo :)

    > Da się - przypadek z autopsji podałem.

    Nie podważam :)
    Raczej starałem się zaznaczyć, że jest to przypadek odrębny od
    pytania o które poszło na początku.

    pzdr, Gotfryd