  • Data: 2008-07-21 10:47:15
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maciek,

    Monday, July 21, 2008, 12:19:16 PM, you wrote:

    > Nie widzę tu podobieństwa. Budowlaniec wychodzi z pracy i zdejmuje kask,
    > człowiek z wadą wzroku wychodzi z pracy, ale okularów nie zdejmuje.

    Masz bardzo małe pojęcie o wadach wzroku. Większość dalekowidzów w
    życiu codziennym nie używa okularów. Są im potrzebne jedynie do
    czytania/pracy przy komputerze. Natomiast osoby ze
    starczowzrocznością, bez względu na rodzaj korekcji potrzebują co
    najmniej dwóch par okularów ("do dali" i "do bliży"), żeby w ogóle
    fukcjonować.

    [...]

    --
    Best regards,