  • Data: 2008-07-21 10:19:16
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    macso pisze:
    > myślę że Twoje pytanie nie jest adekwatne do sytuacji informatyka
    > może to będzie lepsze :
    > czy można wrzucić w kosztykask dla budowlańca bez ktrego nie może pracować
    > ( na codzień rwnież go nosi)?
    Nie widzę tu podobieństwa. Budowlaniec wychodzi z pracy i zdejmuje kask,
    człowiek z wadą wzroku wychodzi z pracy, ale okularów nie zdejmuje. No
    chyba, że wady wzroku nie ma, a okulary to po prostu "zerówki" z
    odpowiednimi powłokami - wtedy można by się zastanowić, czy nie można
    ich podciągnąć pod jakiś sprzęt ochronny ;-)

    Maciek