  • Data: 2008-07-21 10:27:32
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek pisze:
    > Czy zatem poduszka rehabilitacyjna na której siedzę przy biurku i która
    > pozwala mi spędzić przy tymże biurku więcej czasu niż kiedy siedzę bez
    > poduszki - a co za tym idzie wygenerować większy przychód - jest KUP czy
    > nie jest?
    Idąc dalej tym tropem: czy barek z zapasem koniaczku, który pozwala w
    pracy spędzić więcej czasu (i być może wygenerować większy przychód) to
    jest KUP? Czy prenumerata "Sexy kociaczków" wpływająca dodatnio na
    samopoczucie - jakże ważne w prowadzeniu działalności to jest KUP itd
    itp ;-)

    > Oczywiście zakładam, że prowadzący nie kombinuje tylko rzeczywiście
    > używa tego sprzętu wyłącznie w biurze do pracy.
    A widzisz. Co innego jak kupisz takie coś do biura (i kontrola fizycznie
    to tam zastanie), a co innego jak masz biuro w kącie pokoju, a sprzęt
    wala się po mieszkaniu i okolicach ;-)

    Reasumując: bardzo dużo zależy od sytuacji, umiejętności logicznej
    argumentacji i dobrej woli kontrolera. Przy zaliczaniu do KUP trzeba
    więc ocenić swoje możliwości i wyliczyć co się bardziej opłaca :-)

    Maciek