  • 1. Data: 2002-04-16 16:22:41
    Temat: oprogramowanie dla biur rachunkowych
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Jakie znacie najlepsze oprogramowanie dla biur rachunkowych ?

    Arek

  • 2. Data: 2002-04-18 23:08:08
    Temat: Re: oprogramowanie dla biur rachunkowych
    Od: "Teresa Rocka" <t...@w...pl>

    > Jakie znacie najlepsze oprogramowanie dla biur rachunkowych ?

    Zajrzyj www.wapro.com.pl
    Ja uzywam KaPer'a i jestem bardzo zadowolona :))

    Teresa

  • 3. Data: 2002-04-19 04:58:28
    Od: "Beata" <m...@i...pl>

    jestem pełna podziwu bo pracuję na programie do pełnej księgowości firmy
    wapro i jest on poprostu niedopracowany. Właściwie nie ma miesiąca żeby coś
    się nie działo. Ale może programik do książki przychodów jest ok :)
    Osobiście korzystam w przypadku kpir z programu firmy insert - rachmistrz i
    nie mam z nim raczej problemów.

  • 4. Data: 2002-04-20 15:20:14
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Beata wrote:

> [...]
    > coś się nie działo. Ale może programik do książki przychodów jest ok :)
    > Osobiście korzystam w przypadku kpir z programu firmy insert - rachmistrz
    Pracuje od 3 miesięcy na Księdze Express - www.tgsoft.pl.
    Bardzo mi sie podoba i bardzo dynaicznie się rozwija.
    No i help desk jest chyba najlepszy w kraju :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl