  • Data: 2005-04-02 08:11:15
    Temat: Re: paragony na zwyklej drukarce?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Apr 2005, oldMan wrote:

    > + Jan Werbiński napisał(a):

    > + > a ja pytam o zaleznosc odwrotną
    > + >
    > + > ustawa okresla warunki jakie spelnia paragon fiskalny aby nim byc, a chodzi
    > + > o cos odwrotnego
    > + >
    > + Odwrotnie -to paragon nie musi być fiskalny. I może być nawet napisany
    > + odręcznie byleby zawierał wymagane dane.

    Jan pytał o przypadek dawania klientom w garść papierka zawierającego
    napis "paragon FISKALNY" - który to paragon jednak fiskalnym NIE JEST
    (tylko byłby tak opisany).
    IMHO istnieje zagrożenie że znajdzie się jakiś zapis w kategorii
    "przestępstwa przeciw dokumentom" - ale wskazać się go nie podejmuję.
    Możesz wskazać lub powiedzieć że twoim zdaniem takiego zapisu
    (z karnymi lub karnoskarbowymi konsekwencjami w razie wydawania
    klientów paragonów NIEFISKALNYCH opisanych jako FISKALNE) nie ma ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)