eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana? › Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-26 05:19:31
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: "piatkos" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > IMVHO "wypłata" np. 25. danego miesiąca ma formę *zaliczki*.
    > Przyznam, że nie wiem czy w razie kiedy średnia wartość zaliczki
    > odpowiada oczekiwanemu wynagrodzeniu to pracodawca mógłby nie
    > dokonać rozliczenia "do 10.".

    z tego co pamietam, akurat w tej firmie, to lista plac podpisywana byla
    wlasnie w okolicach 24-25 i od razu realizowana. zawsze zastanawialo
    mnie czy to nie za wczesnie na rozliczenie wyplaty.
    nie widzialem umow o prace, a ni regulaminu, ale rzeczywiscie w nich
    moglo byc stwierdzone, ze placone jest np. od 22 do 22 nastepnego
    miesiaca. zastanawiam sie jednak czy tak mozna?

    Wojtek