  • 1. Data: 2004-02-23 13:12:19
    Temat: pit-5 L i strata w styczniu
    Od: "monia" <m...@p...pl>

    Cześć,

    zgłosiłam się do podatku liniowego
    czy powinnam za styczeń 2004 złożyć Pit-5L jeśli miałam stratę ??

    z góry dziękuję za odp
    pzdr Monia

  • 2. Data: 2004-02-23 13:31:59
    Temat: Re: pit-5 L i strata w styczniu
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > zgłosiłam się do podatku liniowego
    > czy powinnam za styczeń 2004 złożyć Pit-5L jeśli miałam stratę ??
    W/g mnie nie, jest tak jak bylo z PIT5, dopoki nie masz podatku do zaplaty
    nic nie skladasz.
    Jak juz raz zlozysz to skladasz do kona roku.

    Maciej

  • 3. Data: 2004-02-23 18:19:44
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Przyboś napisał:

    > W/g mnie nie, jest tak jak bylo z PIT5, dopoki nie masz podatku do zaplaty
    > nic nie skladasz.
    > Jak juz raz zlozysz to skladasz do kona roku.
    >
    > Maciej

    Też mam stratę, PIT-a 5L i go nie składałem do US.
    Po prostu 20.02. zadzwonilem grzecznie do US i Pani od podatku od fiz.
    średnio uprzejmie poinformowała mnie że tak jak przy zwykłym PIT-5 do
    momentu uzyskania dochodu nie muszę składać PITa. Pewno zaraz się
    podniosą głosy, że telefoniczna wypowiedź Pani z US, to nie prawo, ale
    jednak oparłem sie na jej odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Chris