    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Date: Wed, 02 Jun 2004 12:53:18 +0200
    <c9hqmf$8p2$1@nemesis.news.tpi.pl> <c9husl$sop$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f...@4...com>
    <c9i53t$of8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    <c9ibbj$lbm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b...@4...com>
    <c9iea1$622$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c...@4...com>
    <c9inlv$7r8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>
    <c9k7j2$pus$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl>

    CzeslawEm. pisze:
    [...]

    > I tu sie roznimy w pogladach + kilka uwag.
    >
    > 1.
    > Dla mnie jest wazne KOMU zwroci roznice.

    Dobry czlowieku...

    Jak e to dla Ciebie ma znaczenie, komu zwroci roznice ?

    Naprawde wolisz zamiast 100 000 PLN zaplacic
    114 000 PLN i zeby TOBiE zwrocono 14 000
    czy wolisz JEDNAK jak sadzi Madzia
    zaplacic 100 000 a zeby deweloperowi zwrocono 14 000 PLN

    Pomysl... to odobno nie boli...

    > Tylko Janosik zabieral bogatym a oddawal biednym
    > a cala reszta swiata uwazala to za sprawiedliwe.
    > (A Kolodko robil odwrotnie i ... cala reszta uwazala
    > to za sprawiedliwe).

    Bzdury wypisujesz dobry czlowieku...
    Naogladales sie bajek z panem perepeczko w roli glownej
    i stad topomeszanie.

    > 2.
    > Ciekawe jest ze to co ja napisalem to bylo krotkie streszczenie
    > tego co wyczytalem w Gazecie Prawnej - opinii specow typu
    > Instytut Adama Smitha i z branzy budowlanej.

    Streszczeniema to dosiebie, ze czesto deformuje,
    a i fachowcy lubia pisac bzdury...

    > Ja wysilku sie nie boje.

    No to .. smialo przemysl moje pytanie z poczatku listu...
    CO wybierasz ?

    > Douczajac sie wymyslilem pytanie kontrolne dla Ciebie:
    > Dlaczego MinFin tak kreci i pieprzy jak nie ma z tego
    > ani grosza ?

    No.. Przeciez pisalem...
    Zeby konsument MNIEJ PYSKOWAL..
    Bo konsument to WYBORCA...

    jak ZROZUNMIE ze to ON placi CALY VAT to moze pyskowac..

    Boguslaw