  • Data: 2004-06-03 15:51:09
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c9n5cv$ocq$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    Tak czy inaczej nie my jedni na to wpadliśmy, kiedyś spotkałem też stronę
    internetową kogoś kto zamieścił referat z analogicznym rozwiązaniem (tylko
    VAT). Problem w tym, że to nie my siedzimy w Sejmie, a ci co siedzą nawet
    nie chcą z nami rozmawiać (nie tylko zresztą na temat takiej gruntownej
    reformy). Ale ja jestem upierdliwy, jeśli Gilowska myśli, że się odczepię to
    się grubo myli. ;-)

    Darek

    BTW zacząłem robić statystykę nowej ustawy PTU. Jak już wspomniałem stara
    ustawa o PTU i akcyzowym miała 60 stron bez załączników, nowa ma 128 stron,
    mimo że nie obejmuje już akcyzowego. Naliczyłem w nowej ok. 500 odesłań do
    innych artykułów tej samej ustawy, przy czym odwołanie do kilku ustępów tego
    samego artykułu liczyłem jako jedno. Nie liczyłem na razie odwołań do innych
    ustępów w obrębie tego samego artykułu, ale szacuje je na 800 do 1000. I
    jeszcze ok. 50 do 100 odwołań do innych ustaw. I w czymś takim ma nie być
    błędów? I ma to być czytelne i zrozumiałe dla każdego szewca, zegarmistrza,
    rolnika ryczałtowego i sklepikarza? Wiedziałem, że jak sejmowa komisja
    budżetu i finansów weźmie sobie na doradcę Modzelewskiego to nic dobrego z
    tego nie wyjdzie, ale to co powstało przerosło moje najgorsze sny.