    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od talonu
    Date: Tue, 07 Dec 2004 09:42:28 +0100

    Jerzy Borowski pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > propozycja,

    > rozdawac..

    > Taką samą głupotą jest oszczędzanie przez cały rok po to żeby mieć na
    > zabawę Sylwestrową. Mimo wszystko dziękuję za odzew.

    Nie gniewaj sie, ale co innegojest, gdy TY oszczedzasz, a co innego,
    gdy wplacasz mi na jakis cel, a ja ZAMIAST TEGO oszczedzam za Ciebie.

    GDYBY zwiazek chcial przeznaczyc to na zapomogi dla swychBIEDNYCH czlonkow,
    nie odezwalbym sie.. Jak che zrobic to dla wszystkich,
    po prostu zrobcie to jako "zwrot skladki"..

    Boguslaw